djainsydney.reismee.nl

Diva à la bAckpack! !

Cairns  Ik leef met wegwerpscheermesjes, douche met m'n slippers aan, maak gebruik van gratis dinners, sjouw m'n eten met me mee, slaap met vreemde in een kamer en droog me af met reishandoeken en gebruik m'n shampoo als douchegel en scheerschuim.  Kortom mijn leven als bAckpacker is begonnen. Maar dan wel met een koffer, chanel parfum en desinfecterende handgel.  Vrijdagavond ben ik aangekomen. Ik vloog stand-by En gelukkig kon ik op de vlucht. Was nog de enige met een dubbelzit ook. Kristin was al in het hostel en Joyce is zaterdag aangekomen. We zitten met z'n vieren op een kamer. Incl. Een Deense.  Zaterdag wezen raften. Dat was echt super gaaf. Ja ja mensen, ik word hier nog eens sportief. Een echte avonturier met make-up. Helaas heb ik m'n collectie schoenen moeten indunnen want ik kon niet alles meenemen. Kortom shopaholic op rantsoen.  Eerlijk, ik snap niet waarom ze Britt en Imke op reis laten gaan en filmen. Persoonlijk vind ik mezelf veel lachwekkender. Ook ik heb mijn domme blonde opmerkingen en mooie reisverhalen. RTL 4, 5 (of welk net dan ook) mochten jullie dit lezen. Bel me dan!  Terug naar het raften. We hadden echt een gierende guide die natuurlijk ook de spot met me dreef. 'Oooh no she's worried about her make-up'. Echt en Aussie die al het werk deed. In het begin vroeg ie om een koppel die voorin wilde zitten om de groep te leiden. Natuurlijk wilde wij dat wel. Althans Kristin riep heel overduidelijk dat wij dat wel wilde zonder te overleggen dus Hoppa, gaan met die banaan. It was le-gen-dary! We hebben er hilarische foto's van die ook op Facebook staan. Persoonlijk vond ik het deel het leukst dat Kristin uit de boot viel. Im so sorry darling. I'm the worst travel-friend ever! En dan komt nog het deel dat Marty (de guide) je weer in de boot hees. Oh my gosh dat was echt.. Stel je voor, hij pleurt je eerst uit de boot omdat je een stukje met de stroming mee mag zwemmen. Daarna trekt ie je aan je lifejacket de  boot in terwijl je boobies al 6 maten kleiner zijn en het lifejacket in je nek hangt. Dan pleur je die boot in als een aangespoelde zwangere walvis. Een betere omschrijving kan ik er niet van maken. Kortom fun, fun, fun!  Cairns voelt als een dorp vol gestopt met toeristen en gekken. No jokes people. Er zitten wausen hier. Abnormaal! Heel veel losgeslagen aboriginals die keiveel drinken, mensen die random op straat staan te dansen etc. Gister wad er iemand die ging op het plein een hele toespraak over god schreeuwen zonder dat er ook maar iemand aandacht aan haar gaf. De politie schenkt geen eens aandacht aan dat soort mensen want die heeft haar handen vol aan losgeslagen abbie's.  Omdat ik bijna geen internet heb schrijf ik af en toe wat en gooi ik het online als ik ergens weer internet heb. Momenteel zit ik te wachten op M'n bus naar Airlie beach. Samen met poppy met wie ik m'n tijd op Magnitic island heb doorgebracht. Haar heb ik ontmoet op de Ferry. Helaas verbleven we niet in hetzelfde hostel maar we hebben wel de tijd samen doorgebracht.  De eerste avond was ik met was ik met een groepje engelse bij het hostel gebleven. Super leuke avond gehad. Het was spelletjesavond en wij hadden 40 dollar bartap gewonnen. Kortom.. Gratis drank. De volgende dag heb ik samen met Stacey en Poppy een auto gehuurd en het eiland rondgereden. We hadden een topless barby car. Zoveel lol hebben we gehad. Op een gegeven moment zijn we naar een bay gereden om te chillen. We waren de enige en hadden dus een soort van privé strandje. We vielen alle in slaap. Daarna even opfrissen en op naar mijn hostel om bingo te spelen. Ja ja deze reiziger speelt bingo. En hoe!! Ik heb veel shotjes gewonnen. Naast de normale bingo-regels kon je shotjes winnen. Als nummer 9 bijvoorbeeld voorbij kwam moest je NEIN NEIN NEIN roepen. Degene die als eerst riep won een shotje. Bij nummer 16 (16 and never been kissed) moest je degene naast je zoenen. Niemand die dat deed behalve Finn. Jullie raden al wie er naast Finn zat. Jup dat was ik. Plat op m'n bek en wel. Gelukkig was Finn niet geheel onaantrekkelijk. Thanks for kissing me mate!  Een hilarische avond met veel lol, drankjes, mooie dansjes en een bingo-romance.  Nu ga ik op een boottrip. Onder andere met Marjolein en Johan (broertje van Rudy). Komen uit de buurt. Kun je dat nou geloven. Zit je aan de andere kant van de wereld. Zit je met mensen uit Heiloo op de boot.  I give you my love! 

Reacties

Reacties

oma ans

djamila. wat leuk weer wat van je reis te vernemen.
geweldig wat je allemaal onderneem en mee maakt.
fijne boottrip en wat een toeval dat je daar mensen
ontmoet uit heiloo. een goede reis.
groetjes oma.

Norma snoek

Hele fijne laatste periode daar groetjes Norma en seychell

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!