djainsydney.reismee.nl

Sydney

Harbour bridge

Reacties

Reacties

oma ans

Beste Djamila, Wat heb jij het naar je zin daar en de tijd
gaat snel. geniet er van maar ga niet die berg op. Dat moet toch niet en dat surfen lijkt me dood eng. Maar je ben t jong en je wil dat. Ik ga een paar dagen schilderen en ik heb een leuk bruiloft feest gehad van Ilse en Shahram in Amsterdam. Gtoetjes Oma

oma ans

hallo djamila, Wat weer een verhaal sommige dingen snap ik niet helemaal, daar ben ik vast te oud voor. Maar dan komt er weer een stuk dat je ga trekken door het prachtige Australie. Veel plezier en geniet er van. Ingrid,
Samia en mijn zus hebben hier gegeten het was gezellig. groetjes oma,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!