djainsydney.reismee.nl

Mijn puzzel van 90000 stukjes

Zucht.. diepe, diepe zucht! Zo eentje waarbij je je adem in houdt, zucht en je schouders laat zakken. Je weet wel, zo eentje! Ik ben degene die altijd roept dat zuchten soms zo functioneel kan zijn. Zo nu dus ook. Iemand vroeg mij deze morgen wat ik mis aan Nederland en wat ik zou missen aan Australie. Verboden onderwerp zei ik hem (mezelf dus eigenlijk) nog zo. Kennelijk is dat 24/7 brein van mij aan de slag gegaan. Enige traantjes in het bijzijn van Nele zijn gelaten. Ik kijk er naar uit om jullie allemaal te zien, want ik mis jullie. Aan de andere kant zie ik er tegenop om afscheid te nemen van bepaalde mensen hier. Ondanks dat ik hier nog maar zo kort ben geweest heb ik echte vriendschappen opgebouwd en heb ik een speciale band met mensen gekregen. Ik ben slecht in afscheid nemen, al weet de hemel waarom.
Nu weet ik natuurlijk als geen ander hoe het is om iemand te missen in je leven. Want er mist al bijna 7 jaar een puzzelstukje van de puzzel. Misschien is het daarom wel dat afscheid (tot ziens zeggen) zo lastig voor mij is. Van 3 mensen weet ik zeker dat ik ze nog zal zien. Dat zijn Gereldine (aussie), Kristin (de Engelse) en Nele (hostmom).
Conlusie; Er zijn meerdere puzzels in mijn mooie leventje en uiteindelijk moet je je eigen puzzel leggen.

Even tijd voor leuke dingen. Afgelopen weekend ben ik met Kristin naar Port Stephens geweest. We hebben een super dag gehad en natuurlijk weer gegierd van het lachen. Wij samen hebben lol als dijenkletsers en schuddebuikers.
We zaten in een bus vol met Aziaten. Die letterlijk foto’s van ALLES nemen. Honeys, mark my words! A.L.L.E.S. Dus wat besloten wij.. ook foto’s van alles te nemen. Deze random pictures hebben hilarische kodakmomentjes als resultaat.
We zijn onder andere op een boot geweest om dolfijnen te spotten. De busdriver zei ons dat het 80% kans was dat we dolfijnen zouden zien. Eenmaal op de boot dachten wij dat wij tot de 20% procent hoorde. Gelukkig viel dit alles mee en hebben we dolfijnen kunnen spotten.
Weer in de bus aangekomen zie ik me daar toch een kakkerlak. De hele bus heeft het geweten en Kristin kwam niet meer bij van het lachen. (stond klaar om random pictures van me te maken). Eerder heb ik jullie al proberen duidelijk te maken dat Kristin en ik echt het tegenovergestelde van elkaar zijn. Zij bleef dan ook rustig zitten en ik zat meteen met m’n benen op m’n stoel getrokken en schrok van iedere beweging.
Vele van jullie zullen de foto’s wel al op facebook hebben gezien maar we zijn ook gaan sandboarden. Guys, put this on your bucketlist. Its awesome! Het is eigenlijk zoals sleeen, maar dan op een sort snowboard van sanddunes.

Aangezien ik mezelf toch al twee maanden lang voor lul zet door mijn zelfspot kan dit e rook nog wel bij. En ik weet dat Kristin mijn blog leest.. en ze zekers te weten wil dat ik het volgende erin zet omdat ze dit een schuddebuiker EN dijenkletser vond. Lachen, gieren en brullen dus.
We zaten in de bus en waren aan het parkeren bij de sanddunes. Ondertussen zie ik kamelen en zeg ik; Oh look, camels overthere! That’s awesome. Waarop Kristin gewoon helemaal niks zegt. (Later bleek dat ze aan het nadenken was en dat ze dacht dat er geen kamelen zouden zijn in Aussieland). Ondertussen dacht ik dat ‘Camels’ misschien niet het juiste woord was, dus ik ging een kameel omschrijven. You know, like a horse with two hills on his back. Je kon Kristin opvegen en mij ook. Ik realiseerde me dat dat echt de slechtste Engelse omschrijving ever was voor een kameel.

Verders.. heb ik mijn eastcoasttrip geboekt. Waarschijnlijk gaat Kristin mee, maar omdat we zo verschillend zijn gaat zij andere dingen doen en ontmoeten we elkaar op sommige plekken. Zo ga ik op een partyboat onder de sterren slapen en drankjes drinken en gaat zij op een andere boot chillen en wandelingen maken. Ik wil graag in een kooi gaan duiken met haaien en Kristin wil graag naar het rainforest. Wel willen we samen gaan skydiven. You only live once is ons motto!

Lieve mensen dit was weer een korte update van mijn leventje. Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed en genieten jullie evenveel als ik. Mis me maar niet, want voor dat je het weet sta ik weer voor je neus. Verveel ik jullie met mijn onnodige beren, moet je me weer pushen om te gaan hardlopen, ben ik je bob als we gaan stappen, moet je wijntjes met me drinken, kan je me weer knuffelen, Sis, jij kan weer ruzie met me maken, kan je met me roddelen, gtst nabespreken, Mam, jij mag al m’n outfits weer goedkeuren voor ik ga stappen, kan je Carlos samen met mij uitschelden en voor de leuke jongens.. Mogen jullie me eindelijk weer hartstochtelijk zoenen.

I give you my love,
The one and only DJA

Reacties

Reacties

Mandy

En ik word bij elk verhaal van jou alleen maar enthousiaster!! Ben heel benieuwd naar je eastcoasttrip! Sharkcagediven staat namelijk op mn bucketlust! X

Wilma Breed

Mal kind, je moet een boek gaan schrijven, heel leesbaar, herkenbaar en hilarisch. Daarna reis je voor je boekpresentatie "all over the world", want hij komt uit in 10 talen... En natuurlijk ontmoet je dan die prins op een soort paard met "two hills". En volgt je tweede boek, enzo....t. Alle reden om dan eens te zuchten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!