djainsydney.reismee.nl

Surfbabe op volle toeren!

Ik heb een abbonement op verkeerde mannen al weet de hemel waarom?! Soms ben ik zo samen met Bart en Nele m’n plan aan het uitwerken om die ene rijke man aan de haak te slaan. Nele zegt.. ‘zo’n leuke meid als jij komt toch zo aan een man’. Damn, mensen hoe vaak ik dat te horen krijg. Soms heb ik het daar zo over met vriendinnetjes. Niks is frustrerender dan horen dat je zo leuk bent en dat het niet zo moeilijk moet zijn. People it’s hard to find mister right. Vooral wanneer je dan zo leuk bent als mensen zeggen. Zo af en toe deel ik mijn grootste angst (De rest van m’n leven alleen blijven, non worden en een celibatair leven lijden) met moeders. Die moet er meer om lachen dan dat ze me serieus neemt. ‘Kind, doe normaal, je bent nog maar 22'. Genoeg gezeik over mijn zogenaamde liefdesleven ;). Mocht er wat positiefs gaande zijn in Loveland dan laat ik jullie dat natuurlijk meteen weten. Want zeg nou zelf.. ik ben toch ook te leuk om de rest van mijn leven alleen te blijven?!

Ja, ja.. ik weet het.. Jullie wachten met smart op mijn pleur verhalen op het surfboard. Want het is echt. Ik heb surflessen geboekt. En wel 3 lessen van twee uur. Iets in mij roept al zo lang dat ik dat moet gaan doen, dus heb ik toch maar de knoop door gehakt. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik kluns van de eerste klasse ben. Wist je dit nog niet.. Hier een paar voorbeelden.

-Ik zeg een verjaardag van een vriendinnetje af omdat ik zo kneiter hard van de trap ben gevallen dat ik niet meer kan zitten.

-Ik werk op een camping en val over tentharingen, glij uit als het geregent heeft, val over mijn eigen benen of whatever.

-Woon ondertussen al meer dan 6 jaar in hetzelfde huis, maar val nog steeds van de trap.

-Alleen ik presteer het om als brugpieper tijdens de pauze (als iedereen zijn boeken gaat wisselen bij de kluisjes) bij de kluisjes, te pleuren als een gek. Zo hoppa plat op m’n bek.

-Krijg een hockeystick tegen m’n slaap, en loop vervolgens 2 weken met een blauw oog.

-Oke, deze moet er bij speciaal voor mijn collega’s! Alleen MIJ lukt het om een pieper in de wc te laten vallen en deze door te spoelen.

Zo zou ik natuurlijk nog even door kunnen gaan. Alleen doe ik dat mezelf niet aan. Afin, genoeg rampverhalen. En met deze surflessen ga ik toekomst schrijven, dat snappen jullie nu wel.
Ik moet de lessen nog inplannen. Zal jullie zeker op de hoogte houden. Mensen praten al over filmpjes en foto’s. Ik beloof jullie lieve rampgenieters dat ik een foto plaats.

Ondertussen heb ik zo elke dag het stoeikwartiertje met Lode.. Ben daar eens mee begonnen en nu moet elke dag stoeien. Nu weet ik dat het heel leuk is om met mij te stoeien.. Alleen stoeien met Lode houdt in.. Half naakt eindigen, ellebogen in m’n tiet, benen in je nek etc. Voorzichtig heb ik Lode al proberen uit te leggen dat ik niet van elastiek ben.. er zitten dingen in mn lichaam, genaamd botten. Deze kunnen niet alle kanten op bewegen, helaas. Zo langzamerhand begint hij dit te snappen en stoeien we dus wat voorzichtiger.

Well gorgeous people I love you more and more

Reacties

Reacties

patricia g

Hoi wijffie!
Zo te lezen bevalt het je goed bij de onder buren ;). Wat leuk zo'n blog! En als je geen nieuwe job hebt kun je altijd nog schrijfster worden :). Ja gaaf joy surfen!!! Doe je helemaal goed! En je bent nog jong dus dan is het makkelijker leren.Kijk je wel uit voor de haaien!!! Hier gaat alles zen zangeres. Erik zen uitslag was goed maar dat had je vast al gehoord! :). Nou wijffie werkse en veel gplezier. Spreek je snel! Oja wanneer gaan we skype? Groetjes uit de Marijkelaan knuf tries

Suzanne

Hahahaha... De pieper!! Wat een grap was dat! Met elke keer even lachen als ik een verhaal van je lees, je doet het erg leuk. Veel plezier daar!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!