djainsydney.reismee.nl

Dja and her boys..

Mensen, kinderen, baby's, dieren en bomen nog aan toe. Is het werkelijk nodig om een half uur (minimaal) aan de telefoon te hangen voordat je een Australische sim-kaart hebt geactiveerd. JA! dat is nodig. Eerst krijg je een tut aan de telefoon wat gewoon een bandje is, maar waar je wel tegen moet praten. (Dat ga ik echt niet doen, maar dan gaat de tut haar vraag herhalen tot dat je eindelijk eens tegen het bandje gaat praten). Vervolgens vraagt ze je om je adres als je al 15 minuten aan de lijn hangt. Mijn adres, tja.. Ik woon bij Balmoral beach de heuvel omhoog. Hmm.. daar nam onze tut geen genoegen mee. Helaas! Dus ik ophangen, adres zoeken en weer terug bellen. Daar ga ik weer..; Yes, No, Private, D.j.a.m.i.l.a Denk je het eindelijk afgerond te hebben, verbind mevrouw het bandje je door met een andere doos. Dit was dan wel geen bandje maar alsnog. Ik, in mn nog beste humeur weer alles herhalen. Yes, Private, I live in Mosman. Yes, I can spell Mosman. M.O.S.M.A.N. (Bitch kon ik op dat moment ook heel goed spellen). Eerst dacht ik dat ik een slecht Australisch programma zat wat mensen in de maling nam, maar het was echt. Ik m'n beklaag doen bij Nele. Zegt ze; Heb je ook je voicemail ingesteld. Lieve mensen, jullie bellen me nog maar een keer als het belangrijk is want ik neem GEEN voicemail.

Wat is er zo verders nog in mijn leventje.O ja, ik kom er weer eens achter dat ik beter water naar de zee kan brengen in plaats van mijn aandacht aan mannen te besteden. Laatst zei ik al dat mannen net ikeakasten zijn die je in elkaar moet zetten. Er is altijd wel iets wat niet klopt en je bent er TE lang mee bezig. Ik ben er dus uit en ga op zoek naar een oude vent hier in de buurt, met een leuk huis, veel geld. Trouw met m, vermoord 'm en tabeee. Is een stuk makkelijker denken jullie ook niet?

Ik ben overigens naar het o zo beroemde Bondi beach geweest. Heb de lifeguards gespot. Nu willen jullie natuurlijk een spannende, hitsige, bondi rescue foto van mij en de beroemde baywatch mannen. Helaas, moet jullie teleurstellen. Was te mieterig en durfde niet.
Ja, ook ik ben af en toe een ikeacomplex.
Verders ben ik met Kristin wezen fietsen in Manly. Zie foto's. Verder geen toelichting nodig, was gewoon super leuk.

Mag ik jullie trouwe lezers ontzettend bedanken voor alle leuke reacties. Via skype, whatsapp, mail, sms, via mn moeke, via postduiven, rooksignalen uit de noordzee. Of op welke manier jullie het ook hebben laten weten dat jullie genieten van mijn hysterische verhalen, foto's, zelfspot of gewoon dat ik laat weten nog te leven en niet verkacht ergens onder de Harbour bridge drijf.
Als jullie nou beloven mijn artikel te lezen als ik iets ga uitbrengen dan denk ik er over na om mijn levensverhaal in een boekvorm te gaan zetten.
Back to serious!! Vind het leuk dat jullie van m'n verhalen genieten.

Vandaag geef ik jullie een dikke knuffel, veel liefs en voor degene onder ons die dat verdienen (GEEN MANNELIJKE IKEA-KASTEN) een dikke pakkerd! ,

Dja

Reacties

Reacties

Roet

Lieve died,
Erg leuk om je belevenissen te lezen:)
Volgende x gewoon een Bondi dude aanspreken en zeggen dat je van een vriendin op de foto MOET met de heren.
Geniet en we appen!!
Dikke kus

Andre

Ik wil wel wat van die nare insteeksleuteltjes opsturen voor je? Verder geweldig om te lezen hoe je reilt en zeilt! Ik verheug me nu al op het volgende verhaal. Enneh: Manly? No you're not :P

Mandy

Wat een heerlijk verhaal weer! Vind het heel leuk
om zo op afstand mee te leven!! Geniet ervan! Xx

Yvonne Beeckman

Lieve Djamila ik blijf het knap van je vinden hoe jij je leventje daar in een notendop met ons deelt dus jaaaa graag in boekvorm ik ben nu al fan, en kom gezellig bij je een kopje thee doen tegen de tijd dat je op de Eeuwige laan in Bergen woont op stand (schrijverslaantje) haha kus Yvonne

Kimberley

Heerlijk om weer wat van je te lezen. Kom maar op met die twaalfdelige serie van je leven, ik ben fan.

Dikke kus!

Maureen

Wat een pessimisme Djamilaaa!
De ikea-kast die ik onlangs heb gevonden is prima in elkaar te zetten, ook zonder handleiding.
Het bestaat dus, geduld... Tot die tijd doe je gewoon nog wat doe-het-zelf ervaring op. Wie weet komt die in de toekomst nog van pas! ;-)

Enne, ik stuur je vanaf hier wat virtuele 'lefschoenen', die ik een heel tijdje terug van jou aan moest trekken. Dit is een paar met een super duracel batterij, hij gaat extra lang mee en is daarnaast voor verschillende doeleinden bruikbaar. Enkel zit er geen garantie op en zijn ze ook niet terug te brengen als het glazen muiltje niet past. Dus gewoon doorblijven duwen en de hoop niet opgeven!

Marissa

Haha...wat een lovely story!!! Ik wist nog niet dat jij dat. Talent had!! Het gaat, behalve je sim kaart tut verhaal, geloof ik heel goed met je!!! Fijn te horen, fijn dat je inderdaad niet onder een brug ligt..beetje luguber pok hoor, dat wil je moeder vast niet lezen. Wijfie, schrijf lekker door zo. Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!