djainsydney.reismee.nl

Good karma

Geluk betekent geen vrees hebben voor vooruitgang, het zal je doen groeien. Als ik van te voren zou weten dat ik hier net zo gelukkig zou zijn zou ik geen vrees hebben nee. Voordat ik weg ging zei Kimberley dat ik genoeg goede karma had opgebouwd om goed terecht te komen. Thanks vriendin! Good karma it is :) Gister wezen hardlopen, mensen ik was even vergeten dat NL platter is dan cup AA en dat ik elke berg die ik af ga ook weer op moet! En ja ook al is 'moeten' een verboden woord in de NLP-taal, ik moest toch echt elke keer weer de berg op. Over NLP gesproken, steeds beter besef ik me hoeveel ik daar aan heb gehad. À smile is THE best make-up à girl can were. NLP'ers ik begin hier de dag vaak wat kinesthetisch, zonder make-up, in makkelijke kleding die na 10 minuten al onder de vlekken en kwijl zitten. Oke, eerlijk toegegeven, geheel kinesthetisch zal ik nooit worden want er zijn nog genoeg make-up momenten. En met mijn tien paar schoenen, vier bikini's en vier toilettassen blijf ik toch wel wat visueel. Een mooie combi dus! Voor de niet NLP'ers onder ons praat ik nu wat Russisch, dus vergeet dat maar! Ik heb trouwens bij m'n foto's een rooster van deze week toegevoegd, zo kunnen jullie zien hoe een week van een Nanny te werk gaat. NOT! Ik heb een super chill rooster en er wordt goed voor me gezorgd. Huishoudelijke taken vallen me alles mee. Af en toe een wasje opvangen en de vaat doen. Dat soort dingen. Aangezien we een schoonmaakster hebben hoef ik niet elke dag te poetsen als gekke Gerda. (hier was ik stiekem toch wel een beetje bang voor) Terwijl ik dit schrijd zit ik trouwens heerlijk te burnen in de zon Voor ieder die niet weet wat die met z'n leven aan moet, geld over heeft, z'n werk niet leuk vind, het werk heel leuk vind maar toe is aan een nieuwe uitdaging of gewoon zonder enige reden.. Kom naar Australië en weet dat je niet hoeft te vrezen voor een nieuwe stap want het zal je geluk brengen. En wie wil er nou niet nog meer geluk? Dat willen we allemaal, toch?! Dikke knuffel! I give you my love

Reacties

Reacties

Sanne (triversum)

hoi Djamila,

Wat onwijs lekker dat je het zo naar je zin heb.
Ben stiekem wel een beetje jaloers op de stap die jij durf te zeggen.
Nou meid geniet ervan, dan ga genieten van je reisverslagen.

xxx Sanne

Chantal

Ben trots op je Dja! Goed om te horen dat je het daar zo naar je zin heeft.... Kus!

diana

Hi Djamila
Als nlp-er voel ik me zeer aangesproken tot jouw mooie woorden.
Jouw lef, zoals altijd, is er een van ; mens durf te leven!
liefs
Diana.

Norma Snoek

Top meid geniet van het geweldige land met top mensen daar en veel ruimte. Zelf ben ik vroeger 3 maanden in mijn up rond gaan reizen , daarvoor Indonesië , daarna new Zeeland . Wat een geweldige tijd. Geweldig dat je dit doet zeer fijne tijd . Ga je volgen x Norma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!