djainsydney.reismee.nl

Sometimes the questions are difficult

Hallo lieve allemaal, Ik zal jullie even kort berichten over hoe het tot nu toe gaat. Kimberley en sis waren mee naar Schiphol. Was uiteraard even janken. Het ging allemaal vrij vlot en zat zo in t vliegtuig. Ik had nog een kaartje van Kimberley gehad die ik in het vliegtuig mocht lezen, wederom janken! Mezelf afvragende waarom ik godsnaam dit ondernam. Waarom ik zo ver weg moest gaan terwijl ik zo'n leuk leven heb en zoveel lieve mensen om me heen. Hoezo bleef ik beren op de weg zien en kon ik er niet van genieten dat ik deze stap ging zetten. Sometimes the questions are difficult and the answers are easy. Ik zal jullie een kijkje verder in mijn hoofd geven. Je moet immers weten dat mijn hoofd nooit stil staat. Altijd bezig met andere mensen, wat vinden ze er van dat ik zo ver ga, loop ik zo geen baan mis, ga ik daar wel gelukkig zijn, wat wil ik daar bereiken, heb ik nog wel vrienden als ik terugkom, zullen ze mij een goede Nanny vinden. Dja, in godsnaam. Tel even tot tien en wees realistisch. (deze tweestrijd is voortdurend bezig in m'n koppie). Na mezelf aangesproken te hebben bedacht ik me dat dit mijn leven is. Dit soort stappen horen bij mij. Ik ben gelukkig en ben nog net even gelukkiger door deze stappen te nemen. En duuuh natuurlijk ben ik een goede Nanny. En dat blijkt. Ik heb net twee dagen gewerkt. Nele zei dat dit een extreem drukke week is omdat ze vele afspraken hebben. En nele moet plots geopereerd worden. Zo druk heb ik het nou ook weer niet. Genoeg vrije tijd om leuke dingen te doen. Daarnaast zijn de kids super leuk. Lode is de oudste. Een jongetje van 4,5 die net gediagnostiseerd is met autisme. Een leukerd! Neemt alles super letterlijk en is heel lief (nog wel). Anthon is met 14 maanden de jongste. Naast lief ook erg ondeugend. Huilt de laatste week veel en z'n gezondheid lijkt niet helemaal goed. Hij heeft enorme uitslag, eet bijna niet en is afgevallen. Er zijn onderzoeken bezig om Te kijken wat er loos is. Ik woon trouwens in Mosman, een van de rijkste buurten van Sydney. Heb een vrij grote kamer met uitzicht op Oprah house. Daarnaast een eigen badkamer. Heel relaxt!! Moet alleen niet te lang douchen want water is hier erg schaars. Voor degene die mij kennen, een nieuwe uitdaging dus. Dichtbij hier is een super relaxt strandje. Zoals de Belgen dat zeggen. Das maar een klein eindje stappen. Af en toe hebben we trouwens wat communicatieproblemen. Zo hoorde lode vanmiddag mensen praten waarop ik zeg; de buren zijn lekker aan het kletsen. Lode kijkt me wat verschrikt aan... Na uitleg van Nele snapte ik de schrik. Kletsen is in het Vlaams, slaan. Mensen ik vermaak me hier prima! Wilde eigenlijk alleen even typen dat alles goed met me gaat! Zal jullie volgende week wat van m'n avonturen hier vertellen. Tegen die tijd heb ik wat meer gezien en gedaan en ben ik een leuke surfdude tegen gekomen die mij Sydney zal Showen. Overigens komt Fiona volgende week hier heen. Fiona is een vriendinnetje die in Australië woontz we hebben elkaar leren kennen op Bali en eigenlijk zouden we elkaar volgend jaar pas zien, maar aangezien dit op mijn pad kwam zien we elkaar eerder. Kan niet wachten om haar te zien. Voor nu hou ik het voor gezien. Hou mij ook op de hoogte van jullie leven daar alsjeblieft. Het is niet uit het oog uit het hart. Ik ontvang zeer graag berichtjes over wat jullie mee maken. Of over hoe het weer daar is. Dikke kus, Aussie Dja! P.s. Naast dat ik het zo leuk heb en het misschien wat leuker laat lijken is daar ook nog, poepluiers, 10 graden onder nul snachts en geen centrale verwarming, spinnen en heel veel gekwijl van kleine Anthon. Niet dat jullie denken dat deze Nanny niet werkt ;)

Reacties

Reacties

Kim

"Das een klein eindje stappen" haha we houden hem erin Dja:P Have fun daar!! Goed om te horen dat je goed bent aangekomen! Kuss

Yvonne Beeckman

Zo Ausie "eerste stap" is gezet in dit avontuur goed om te lezen dat de reis goed is verlopen en dat het je goed gaat, heel veel plezier daar down under en met 10 graden onder nul en poep luiers ben je voor mij nu al een SUPER NANNY dikke kus XX

Fatima

Wat leuk om te lezen dat je t zo leuk hebt en dat je ons een blik werpt op je gedachten,die overigens herkenbaar zijn hoor. Geniet r van en deze stap gaat jou mooie levenservaring opleveren die je nooit neer vergeet, dat leer je niet op t weer of uit boeken! En snel een foto als je een surfdude hebt gevonden ;-)

denise van lent

Heel veel plezier Djamila, leuk om te lezen hoe je het daar hebt! daaag!

Lody en Christy

Woow Djamila!
Daar zit je dan! In Australie! Het klinkt gek om te zeggen vanuit Curacao, maar ik ben Jaloers!!!! Wat een ervaring zal je daar opdoen en wat een stoertje ben je dat je deze uitdaging durft aan te gaan in je eentje! Ik begrijp dat je bij een belgisch gezin in huis zit?! Ideaal! Kan je lekker Nederlands blijven praten :D. Het kindje dat Lode heet heh, ... spreek je de "e"op zijn engels uit zoals Lody? of zoals in het woord 'heb" :p. Ik ben benieuwd naar je volgende verhalen! blijf ons maar een blik uit jou gedachten geven, .. dat leest erg leuk!! :D
Heeeeeele dikke kus van ons!

Kristel

Hey Dja,
Geniet ervan!! Het lijkt mij echt een superervaring!
Dikke knuffel en succes met lopen ;-)

Cheryl

Dja! Ik vind je een superstoer wijf dat je dit allemaal doet. En je moet juist blij zijn met het feit dat je af en toe die uitdaging aan wil gaan en ook daadwerkelijk doet. Ik lees met veel je plezier je verhaal, dus ben benieuwd naar alles wat je nog gaat meemaken.
Liefs!
p.s. neem voor mij ook zo'n mega sexy gebruinde, ietwat gespierde blonde of donkerharige surfdude mee!!

Frances

Lieve djamil!

Hoe heb je het daar!, hoop dat je daar geniet!
Ik gun het je van harte, en hoop dat het je goed gaat!
Je foto's zien er super Chill uit echt gaaf!

Toch was het idee wel wennen dj naar ausie!
Echt super tof dat je dit doet!
Tot snel en veel liefs uit Egmond!

We missen je!
Dikke kus en veel liefs van mij
xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!