djainsydney.reismee.nl

Almost

Hi Mates,

Het is dan bijna zover! Daar gaat ze.. naar de andere kant van de wereld.
Ze zal ook nooit eens stil staan.. Na gewerkt te hebben in Frankrijk en Duitsland, vond ik het tijd voor wat anders. Degene die mij een beetje kennen weten wel dat ik altijd weer iets nieuws moet doen en op zoek ben naar nieuwe uitdagingen.

Als eerst wil ik even heeeeul duidelijk maken dat ik terug kom. Verschillende mensen roepen heel hard dat ik niet terug kom. MARK MY WORDS, I'LL BE BACK. Kan jullie toch niet zo lang missen en de liefde van mijn leven kom ik dus echt niet tegen daar.
Te weinig bad boys in Aussieland ;). Wel genoeg surfdudes. dus wie weet. Ik zal er in ieder geval een paar voor m'n leuke vrijgezelle vriendinnen meenemen.

Nu ik dit zo schrijf heb ik weer eventjes een inzinking. Want zoals jullie weten ben ik de eeuwige stresskip en leef ik ondertussen 20 jaar korter door al het cortisol (meester stresshormoontje wat door mn lichaam vliegt) wat in mijn hersenen is aangemaakt.
Veel te spannend vind ik het allemaal.
Er ligt een goud schriftje naast me.. met als opdracht; SCHRIJF HIER AL JE GOUDEN MOMENTEN IN OP.
Ik denk bij mezelf.. moet ik werkelijk naar de andere kant van de wereld om goud waard te zijn. Nee dat hoeft niet .. Hier heb ik genoeg gouden momenten. Ik kan een boek schrijven over mooie momenten hier.

En tegelijkertijd roept iets heel hard in mij. DOEN, DJA. Je zal mooier worden (Zeker wanneer ik in november terug kom met een bruin tintje), slimmer, zelfstandiger en je bent een ervaring rijker.
Traantjes vloeien over m'n wangen want damn mensen! Ik ga toch sommige mensen echt wel heel erg missen. Lang leve skype.

Lieve vrienden, familie, collega's, THEATERSPORTERS (want gosh daar gaat m'n uitlaatklep) ik ga jullie missen maar mijn leventje aan de andere kant van de wereld zal AWESOME worden.

Don't forget me! And if.. dan zorg ik ervoor dat je me niet vergeet.

Lots of love,
nu nog vanuit het o zo goddelijke dorp

Reacties

Reacties

marita

Hey Djamila, ik wens je heel veel succes en plezier met deze onderneming. geniet van alles wat je onderweg tegenkomt liefs marita xx

Yvonne Beeckman

Lieve Djamila al ga je dan naar de andere kant van de wereld laten we blij zijn dat er zoiets als email facebook enz bestaat zodat wij op de hoogte kunnen blijven van jouw avontuur Down Under wij wensen je in ieder geval ALL THE BEST en ben op tijd terug voor ons jaarlijkse uitje naar de Efteling dikke kussen van ons allemaal en wij wensen je een goede reis XX

Renee

Jaaaaaa hoe te gek! Je hebt een mooi verhaal geschreven hierboven.. Jij komt er wel!!! Wanneer ga je precies weg? Ik hou je blog iig in de smiezen! En die boys sja... Die neem je maar mee hier heen! Xxx

Margarita Nicolaas

Lees nu net je 2e bericht , Doei Lieve Djamila , ik had bij je eerste bericht geschreven, Dikke kus Margarita xxxxxxxxxxxxx

karin

Hee kanjer, jij had de laatste jaren al heel wat gouden schriften kunnen volschrijven, toch? :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!