djainsydney.reismee.nl

Sydney

Hier moet ik dan drie maanden lang in leven

Reacties

Reacties

Cheryl

Hahha, ohh wat zal je de rest van je kleding missen. Ik weet niet of ik dat zou kunnen :x. Maarrr je doet wel iets heel cools! Geniet ervann x

oma.ans

leuk djamila om je foto's te bekijken en je reis verhaal te
lezen. Jij heb het al best naar je zin en maak er wat van.
het is een hele belevenis, geniet er van

Djamila

Hahaha Cher! Gelukkig heb ik nog wel tien paar schoenen bij! Dat maakt het weer iets dragelijker. Ik ontmoet hier mensen die zoooo weinig bij hebben. Backpacken is niet voor mij weg gelegd. Het scheelt dat vele toeristen maar weinig kleren hebben dan blijf ik er leuk uit zien ;).
En oma wat leuk dat je een berichtje schrijft. Je wordt nog een echte computerheld! Ben trots op zo'n hippe oma. Groetjes en veel liefs! Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!